العرّاب الفني

دينا الشربيني تُشارك الجمهور بصورة إستثنائية ورسالة مؤثرة!

عايدت الممثلة المصرية دينا الشربيني والدتها من خلال صورة إستثنائية لها نشرتها عبر حسابها الرسمي على إنستغرام ووجّهت لها رسالة مؤثرة.

وقالت:

كل سنة وأنت طيبة..كل سنة وأنت معانا..كل سنة وأنت أجدع وأطيب وأحلى أم في الدنيا.. أنا وأخواتي من غيرك ولا حاجة صعب أوي أقدر أعبر عن الحب اللي جوايا ليكي.. أنت حبيبتي، أمي الحنينة الطيبة اللي بتضحكنا من غير ما تقصد اللي قلبها وجعها علينا طول الوقت أنا وأخواتي .. عمري ما هقدر أردلك اللي عملتيه وبتعمليه عشانا .. ربنا يخليكي لينا .. أنا مقدرش أعيش من غيرك .. بحبك يا أمي”.

وأضافت:

“أكيد اللي أنا كتبته لأمي من قلبي ده كلكم حاسينه لأمهاتكم .. هما عاشوا عشانا وجه الوقت اللي نعيش فيه علشانهم .. أرجوكم عايزين عيد الأم الجاي يكونوا أمهاتنا وسطينا وربنا يااااارب يخليهم لينا .. احموا نفسكم من المرض علشان تحموهم… ربنا يخلي كل الأمهات لولادهم يارب..أمهاتنا سهروا وتعبوا وعاشوا طول عمرهم علشان يحمونا، ودلوقتى جه دورنا علشان نحميهم .. لو سمحتوا لازم كلنا نخاف على أهالينا أكتر من نفسهم عشان هما عاشوا طول عمرهم خايفين علينا أكتر من نفسنا”.

وتابعت:

“اللهم احفظ لنا أمهاتنا واجعلهم أسعد خلقك يا رب العالمين .. ربي أسعد أمهاتنا عدد ما ضخ قلبهما وعدد ما رمشت أعينهم وابعد عنهما كل سوء يا الله .. يارب لا تحرمنا من أمهاتنا وآبائنا فلا يعوضنا شيء عنهم واجعل البسمة لا تفارق شفتاهم أبداً ..يارب أطل بعمر أمهاتنا وآبائنا والبسهما ثوب الصحة والعافية ولا ترينا فيهم أي مكروه اللهم آمين..كل سنة وكل أم طيبة وكل سنة وكل شخص فقد أمه ربنا يصبره ويرحمها ويعيش ببركة دعاها”.

العرّاب

 

 

 

إقرأ أيضًا: منة شلبي تردّ على السؤال الأكثر تداولاً في العالم العربي..تعرّف إلى إجابتها – فيديو

إقرأ أيضًالطيفة التونسية ممنوعة من الغناء وتكشف عن الأسباب – وثائق

إقرأ أيضًاناهد السباعي تكشف سرّ عدم ذهابها إلى حفل زفافها: “هذا ما حصل معي”!

 

دينا الشربيني – العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى