العرّاب الفنيمشاهير العرب

بعد هجومها على تامر حسني…طرد حلا شيحا بشكل نهائي!

تابعنا على

بعد هجومها الكبير على تامر حسني والفنانين في منشورها الأخير، تم طرد الممثلة المصرية حلا شيحا بشكل نهائي من الساحة الفنية.

نقيب الفنانين في مصر أشرف زكي كشف عن طرد حلا شيحا من النقابة بشكل نهائي وهذا قرار لا عودة فيه بعد الكلام الذي صدر عنها مؤخراً.

إقرأ أيضاً: ولعت بين تامر حسني وحلا شيحا:هو أحرجها وهي استغلت الدين!

“لا عودة للناس دي تاني ولا مكان لهم في النقابة، والسيدة صاحبة هذه الحادثة لا مكان لها في النقابة، وهي كلمتني بدل المرة 10، واحنا غلطنا لما قبلنا عودتها، وأنا أعتذر إنى قبلت عودتها، ولا مكان لمن يفعل مثل هذه الأفعال بالنقابة، هي مش موجودة في النقابة، وكانت مشطوبة أساسا من النقابة، وكنا نسير في إجراءات عودتها”.

وتابع:

“الناس اللي عاوزين يرجعونا مليون سنة لورا يروحوا يشوفوا حالهم، والفن والموهبة والمهنة العظيمة اللي بنشتغلها متهونش عليها ولا تستحق مننا أننا نعمل فيها كدة، وأنا مرة سألت الشيخ الشعراوي هل الفن حرام؟ فرد عليا فيما معناه إن الفن رسالة”

ونشرت حلا شيحة عبر صفحتها الخاصة على انستغرام صورة ليد كتب عليها “مش أنا” وهو نفس إسم الفيلم، وأرفقتها بتعليق قالت فيه:

”انا اتفاجئت جدا ًبنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته و وضحت فيه انا ايه .. و اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي .. احنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقايس ربنا احنا لم و لن ننجح انا عارفة و متاكدة ان زملائي جواهم خير”.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى