العرّاب الفنيمشاهير العرب

مي حلمي غاضبة بعد فضح خطوبتها مع حسن شاكوش! – صورة

تابعنا على

بعد الأخبار عن خطوبتها على حسن شاكوش ردت الاعلامية المصرية مي حلمي على ما تم تداوله في الساعات الماضية عبر مواقع التواصل الإجتماعي.

مي حلمي وفي منشور لها عبر إنستغرام علقت على أخبار خطوبتها من حسن شاكوش بعد ظهورها في فيديو معه لكنها عادت وحذفتها لاحقاً قالت:

“خلصتوا أخبار.. الأسبوع الجاي، عندي إعلان مع حد من زمايلي بردوا، هصحى من النوم ألاقيكم خاطبني ليه، وما زلت عند كلامي لما أحب أقول هو مين هقول”.

إقرأ أيضاً: “شيخ الحارة” يُجبر محمد رشاد على الاعتراف بضرب طليقته وسبب إجهاضها!

وتابعت:

“ده قراري، يرجعلي بعد إذنكم، بس مش كل ما حد يتصور معايا ولا أعمل إعلان ولا أشوف زمايلي ولا ولا يبقى مرتبطين.. نهدي بقى الأخبار والإشاعات، بقالكم أسبوعين مش مريحين مش فاهمة ليه، هو أنا قاعدة في بيتكم، وعاوزين تخلصوا مني”.

وكانت مي قد أعلنت ارتباطها منذ فترة قائلة:

“مش عوزاكم تزعلوا مني عشان مش هقدر أرد على أي أسئلة بخصوص اللي جاي أو هو مين وإزاي وفين، يكفي إني شاركتكم فرحتي من قلبي، ولكن اتعلمت، داري على شمعتك تقيد، بس أوعدكم أول ما يجي الوقت المناسب هتفرحوا”

وتابعت:

“أكتر من 300 رسالة دعاوى بس ليّا منكم أن ربنا يعوضني، وتخيلوا بقى الدعاوى دي في أيام مفترجة كده، يبقى ده عوض ربنا اللي بجد، حياة جديدة وحب ناس ودعاوى أمي وأبويا وعيلتي التانية أنتم، يرزقكم فرحة زي ما فرحتوني وحسستوني بزاغريطكم أني عملت فرح من غير ما أعمل”

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى