العرّاب الفنيمشاهير العرب

راندا البحيري تتدخّل في أزمة حلا شيحة ووالدها.. ما قالته صادم!! – صورة

راندا البحيري تتدخّل في أزمة حلا شيحة

تابعنا على

تدخلت الممثلة راندا البحيري في الخلاف الكبير بين حلا شيحة ووالدها، حيث أعطت رأيها بما حصل، ووجّهت رسالة إلى والد حلا صدمت الجميع بسبب محتواها.

في التفاصيل، وجّهت النجمة راندا البحيري رسالة خاصة الى الفنان التشكيلي أحمد شيحة، والد الفنانة حلا شيحة، حيث نشرت عبر حسابها الخاص في «إنستغرام» صورة له، وأرفقتها بالتعليق: “بعد كل اللي حصل واللي اتقال والتضامن من قلبنا مع نقيب الفنانين الدكتور أشرف ذكي، وجب عليّ تقدير وشكر هذا الرجل العظيم الفنان أحمد شيحة، وعايزة أقوله حضرتك على راسي وأنا بحترمك جداً جداً جداً وبحبك بجد”.

إقرأ أيضًا: إليكم أجر حلا شيحة الصادم عن فيلم “مش أنا” الذي تبرّأت منه!! – بالأرقام

وأضافت: “وشكر لوقوف حضرتك مع الفن والفنانين، ومقدّرة جداً موقف سعادتك، ودموعك الغالية وجّعتلي قلبي، أنا أم وعارفة وحاسة بيك جداً وربّنا يطمنك عليها وعلى عيلتك كلها وأتمنى ليكم يا رب كل حاجة حلوة كلكم أنت وعائلتك المصونة”.

واختتمت البحيري تعليقها بالقول: “وآسفة لو كنت حادة في ردي على بوست ابنتك الفنانة والتي طالما أحببتها من صغري وكنت طول عمري بحب رقتها وشكلها الجميل ونقائها ولا زلت أتمنى لها كل خير يا رب ربنا يسعدها ويهديها للأصلح لها ولأولادها اللهم أمين”.

إليكم ما قالته راندا البحيري لوالد حلا شيحة

 

وكانت قد هاجمت الممثلة المصرية حلا شيحة الممثل المصري تامر حسني بسبب مشاهدهما التي وصفتها بالجريئة وجاءت ضمن كليب أغنية “بحبك” التي طرحها تامر من فيلمه الجديد “مش أنا” والذي تشاركه بطولته.

ونشرت حلا شيحة عبر صفحتها الخاصة على انستغرام صورة ليد كتب عليها “مش أنا” وهو نفس إسم الفيلم، وأرفقتها بتعليق قالت فيه:”انا اتفاجئت جدا ًبنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته و وضحت فيه انا ايه .. و اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي .. احنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقايس ربنا احنا لم و لن ننجح انا عارفة و متاكدة ان زملائي جواهم خير”.

إقرأ أيضًا: إعلامية شهيرة بأعنف هجوم على حلا شيحة.. ما قالته لا يصدّق!!

وأضافت:”بس للاسف فتنة الشهرة و النجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الامور صح بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا و انا عيطت لاني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط و لازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة اننا بنغفل و بننسى .. انا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي و هي لا تصح و انا غلطت و بصلح و اهم حاجة ان ربنا يرضى عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا اغلبنا ناسينها الا القليلين منا .الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا و منبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل و ميبقاش فن احنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي و حابة افكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمنى أموت وأنا مطرب انا دايما خايف من كده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك و جوانا كلنا شوفه تاني يمكن يفكرك ان جواك اكيد في صراع و انا و كلنا”.

وتابعت:”كلنا بنغلط بس المهم في الاخر نتدارك الغلط و نصلح .{إِلَّا مَن تَابَ وَءَامَنَ وَعَمِلَ عَمَلࣰا صَـٰلِحࣰا فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ یُبَدِّلُ ٱللَّهُ سَیِّـَٔاتِهِمۡ حَسَنَـٰتࣲۗ وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورࣰا رَّحِیمࣰا}.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد”.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى