العرّاب الفنيمشاهير العرب

رامي جمال يعتذر لزوجته بعد تهنئته المثيرة للجدل إليها – صورة

تابعنا على
 وجه رامي جمال، المطرب المصري، وجه رسالة اعنذار  إلى زوجته بعد الجدل الكبير الذي أثاره مؤخراً، بسبب رسالة تهنئته الصادمة إليها في عيد ميلادها، والتي أثارت انقسام الجمهور وتلقى بسببها انتقادات واسعة، ووجه رامي رسالة اعتذاراً إلى زوجته بسبب الهجوم عليهما.

رامي جمال يعتذر لزوجته بعد تهنئته المثيرة للجدل إليها

نشر الفنان رامي جمال رسالة اعتذار إلى زوجته ناريمان، بعد الجدل الذي أثاره بسبب تهنئته إليها في عيد ميلادها، والتي عرضته لانتقادات واسعة بسبب طريقته في المزاح معها، وتهديده لها بالطلاق على سبيل المزاح، وقال في رسالته الجديدة: “اسف لو اتضايقتي يوم عيد ميلادك مني بشكل مباشر او غير مباشر، اصابني عدم التوفيق في استخدام كلامك وهزار اعتبروه البعض استهزاء او انتقاص من اهم شخص في حياتي، رغم اني عارف وواثق في تفكيرك وطبيعة حياتنا اللي بمميزاتها وعيوبها قررت انها تكون مش للعلن”.

وتابع رامي  في رسالته: “اللآراء السلبية اللي شفتها واللي انتي شفتيها لمجرد محاولتك اثبات ان كلامي عنك هو اصلا بوست ليكي قبل البوست بتاعي جدعنة منك غير مستغربة للاسف قوبلت بانك شفتي فعلا كلام من البعض يضايق، وبما اننا عايشين مع ناس فانا بعتذرلك عن اللي حستيه بسبب هزار عارف انك قابلاه، بس من حب ربنا فيكي ومن سوء التوفيق ليا ان الناس شافته اهانه وقررت تدافع عنك من غير كلام كتير اسفلك واسف للي ضايقهم الموضوع، وشكرا جدا ليكي واللي فهموا قصدنا من الاول بس الدرس المستفاد اني غلطت في نشر حياتي للعلن اوعدكم مفيش كلام غير في اللي بشتغل فيه.. بحبك”.

إقرأ أيضًا: رامي جمال يغني من ألحان زعيم في ألبومه الغنائي 2022

زوجة رامي جمال ترد على رسالة اعتذاره

وردت زوجة رامي جمال على رسالة اعتذاره لها على انستقرام، وقالت في تعليقها: “مش عارفة بتتأسف عليه وليه، وبقولك تانى طريقة هزارك دى مش بتضايقنى ولا هزارى معاك بيضايقك ولو بيضايق الناس فخلاص مفيش داعي يشفوه، لكن هوا ولا غلط ولا حاجة محتاجة اسف بالنسبالى وانا بحبك زى ما انت ومحبش ان اى حاجة ف الدنيا تضايقك”.

ويذكر ان رامي جمال كان قد أثار جدلاً واسعاً بسبب رسالة تهنئته إلى زوجته في عيد ميلادها، والتي وصفها البعض بالصادمة وغير اللائقة بعدما قال بها:” الحمد لله أننا مخلفناش… لأن نهاية العالم هتبقي بدايتها من بيتنا.. كل سنة وأنت أول وأخر وأحلي وأرخم حاجة في حياتي، بفكر أطلقك علشان أخد الدريسينج، والحق يرجع لأصحابه، عيد ميلاد سعيد”، ودافع رامي جمال وزوجته عن رسالة التهنئة قبل أن يحذفها من انستقرام.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى