العرّاب الفنيمشاهير العرب

هنا الزاهد باعتراف صادم عن زوجها: غيور جداً وليس فارس أحلامي – فيديو

تابعنا على

فجرت هنا الزاهد اعترافات مفاجئة عن زوجها أحمد فهمي وكشفت أنه ليس فارس أحلامها ولا يوجد أي مواصفات به كالتي كانت توقعها.

وقالت هنا الزاهد عن زوجها أحمد فهمي في مقابلتها الأخيرة:

“أنا قولت مش عايزاه ممثل..وكل حاجة قولت مش عايزاها لقيتها مش موجودة في أحمد…أنا زمان كنت بقعد أحط مواصفات طلعت الحاجات دي كفتة..مفيش جاجة من اللي قولت عايزاها موجودة في أحمد”.

إقرأ أيضاً: لعنة انفصال المشاهير تطال هنا الزاهد وزوجها..أسرار تكشف علناً! – صورة

واضافت هنا إلى أن أحمد في فترة الخطوبة كان غيوراً جداً وسبب لها الكثير من المشاكل وفي أول زواجهما كان يدخل في مشاكل ومن بينها السجال الذي قام به مع متابع وشتمه بسبب سخريته من ملابسها.

وكانت قد شنت الممثلة المصرية هنا الزاهد هجوماً عنيفاً على الإنفلونسرز بسبب حضورهما المهرجانات السينمائية وآخرها مهرجان الجونة.

وقالت هنا الزاهد في لقائها مع الإعلامية إنجي علي ضمن برنامج “أسرار النجوم” الذي تقدّمه الأخيرة عبر إذاعة نجوم FM، إن الإنفلونسرز لا ينتمون الى المجال الفني قائلةً: “ليه الإنفلونسرز متواجدين في المهرجانات السينمائية أكتر من الممثلين والمشاركين في صناعة السينما؟”.

وأضافت:”مع احترامي ليهم كلهم أنا مقصدش حاجة، هما شاطرين في محتواهم واللي بيقدموه، لأنه صعب ومش سهل إن حد يجدد في محتواه كل فترة، بس ليه أروح أحضر ملاقيش حد من صحابي في صناعة السينما… ممكن يكون في نجمة كبيرة ومعروفة وبتشتغل طول حياتها ومقدّمة للسينما أعمال كتير، ومتروحش مهرجان خاص بصناعة السينما، أنا اللي قدمته في السينما 4 أو 5 أفلام، ولما بروح أنا ببقى ماشية بقول جوايا أنا مقدمتش حاجة”.

واختتمت هنا الزاهد حديثها بالقول: “بشوف ناس عندها ثقة فظيعة وبيبقوا جايين يحضروا الريد كاربت ويتصوروا بالفساتين، من غير ما يكون ليهم فيلم ولا أي حاجة”.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى