العرّاب الفنيمشاهير العرب

بسبب تامر حسني..حفل زفاف يتحوّل إلى حالة حزن

تابعنا على

كان لظهور الفنان المصري تامر حسني في حفل زفاف البلوجر آية مكرم ضجة كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي، بحيث تحوّل العرس إلى حالة حزن عارمة.

وفي التفاصيل، فقد تعرّض زوج آية لمضايقات بعد ان كانت الاخيرة تحتفل بطريقة هيستريا وتفرج لظهور تامر حسني اكثر من وقوفها إلى جانب حبيبها.

وفي هذا الاطار، اعتذرت آية بطريقة رومانسية من عريسها، وقالت آية أنها لن تسمح لأحد بالتقليل من فرحتها بزواجها، وبنفس التوقيت أصدر تامر توضيحا أكد فيه أن آية من رابطة محبيه منذ كانت طفلة.

ونشرت أية عبر خاصية الاستوري بحسابها الشخصي على موقع انستغرام صورة لها برفقة العريس وكتبت عليها: بحبك وهتفضل في نظرى أحن وأعظم راجل في الدنيا.

وأضافت: ربنا ما يحرمني منك أبدا، فرحة عمري اللى جات بعد سنين تعب، ومش حسمح لحد يضيع علينا الفرحة دي. حقك عليا يا حبيبي، ليرد زوجها عليها: بحبك ومش شايف حاجة غيرك، ولا سامع غير صوتك.”

إقرأ أيضاً: فنان شهير يفضح تامر حسني:هرب من الجيش والسبب!

وفي الوقت عينه، اصدر تامر حسني توضيحا يكشف طبيعة علاقته بالعروس، وقال عبر خاصية الاستوري بحسابه على انستغرام: آية غير انها بنت ناجحة ومحترمة وطموحة، هى أصلا من محبينى من وهى طفلة، ودايما كان بيجيلى منها رسايل من صغرها إن أمنيتها إنى أغنى فى فرحها، وبعتتلى من فترة إنى بالنسبة لها مثل أعلى فى النجاح، وبتستمد منى طاقة إيجابية بتفرحها وبتنجح بيها.

وأضاف تامر: تخيل لو النجم أو الفنان اللى هو مثلك الأعلى ميكنش عندك مقدرة مادية إنك تجيبه يحييلك فرحك، ولأن الفنان دا صدق طاقتك اللى وصلته من حروف صغيرة، ولكن صادقة كل الصدق، فتساعد الظروف هى الأخرى ويتم إلغاء ميعاد مهم عندى من أطراف أخرى، لتأتى الظروف وتساعد، وأصبح فاضى فى هذه الساعة، فأذهب دون مقابل لفرحة آية الطفلة اللى كبرت، وطول عمرها بتتمنى اللحظة دي، من خلال حروف بسيطة، فأروح وافرحها هى وعريسها الجميل الشاب الطموح المحترم هيمن، اللى محبش مثل أعلى واتعلق بيه من صغره ولقاه جانبه بيحققله أمنية من أمنيات حياته، مش هيفهم الكلام دا، بس دى علاقة صدق فى الطاقات الحب، بيألف قلوبها ربنا، عشان الناس تفرح، وفى فرحة بتحليك مش فى كامل وعيك، من كتر مانت مش مصدق، ودا انا قولته فى أغنية “يافرحة”، “يااااه مش مصدق، ربنا يرزقكم كلكم الفرحة دي، مبروك لحبايب قلبي اخواتى الصغيرين آية وهيمن، حب الناس الطيبة لفرحتكم ميتوصفش”.

عندها قامت آية بإعادة نشر توضيح تامر وعلقت عليه بقولها: انسان قبل ما يكون فنان لما تامر حسني ينزل ويكتبلي كده اعمل ايه!! رضاني بعد ما الناس كسرت بخاطري و كسرت فرحتي … ربنا يراضي قلبك زي ما راضيتني اتعلمت منك كتير و لسه بتعلم يا تامر.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى