العرّاب الفنيمشاهير العرب

ممثلة مصرية شهيرة تفضح محمود المهدي بعد طلاقه من منة عرفة!! – صورة

ممثلة مصرية شهيرة تفضح محمود المهدي

بعد طلاقه من الممثلة المصرية منة عرفة، قامت ممثلة زميلة لها، بفضح زوجها السابق محمود المهدي، وما يقوم به تحديدًا بعد كل ما حصل.

في التفاصيل، توجهت الممثلة المصرية ​بدرية طلبة​ لـ ​محمود المهدي​ طليق الممثلة ​منة عرفة​ برسالة شديدة اللهجة بعدما حصل تبادل للاتهامات بينهما خلال الساعات الماضية لاعتبارها بأنه يسعى وراء الشهرة ويهاجم مشاهير لهذا الغرض.

إقرأ أيضًا: منة عرفة ترد لمحمود المهدي الصاع صاعين.. ما فعلته رهيب!!

وتصدرت طلبة مؤشرات البحث بعد الكلام الذي كتبته عن المهدي في صفحتها وجاء فيه:””عايز تشتهر؟ إطلع اشتم فنان، عايز شهرة أكتر؟ اشتم الوسط الفني، عايز شهرة أكتر وأكتر؟ لايڤات كتير واشتم. بتشتغل إيه؟ ممثل بنتج لنفسي بفلوسي، متجوز مين؟ ممثلة. طب بعد اللايفات والشتيمة اتشهرت؟ لا طب عملت إيه؟ طلقت مراتي الممثلة! بجد ولا زي كل مرة؟”.

وكان محمود المهدي شن هجوماً على نقابة المهن التمثيلية فكتب عبر خاصية “القصة” في صفحته بموقع للتواصل الاجتماعي بعد وصف من خلال النقيب ​أشرف زكي​ له بـ”النكرة” و جاء في منشور المهدي :”هيتم أخذ الإجراءات القانونية من شخص مفروض قدوة للفن والممثلين ومفيش حد فوق القانون، وللأسف مافيش حد هيقف معايا في ده عشان المصلحة.. بس الحمد لله الأهم من كل ده ربنا معايا، وعمري ما هسكت لما أشوف حاجة غلط”. الأمر الذي حدا بـ بدرية طلبة لمطالبة النقابة باتخاذ كافة الإجراءات القانونية اللازمة لمقاضاة أي شخص يتطاول على الوسط الفني.

ممثلة مصرية شهيرة تفضح محمود المهدي بعد طلاقه

 

من جهةٍ أخرى، افتعل الممثل المصري محمود المهدي هجومًا كبيرًا على الإعلامية ومواطنته رضوى الشربيني، وذلك بسبب الحب.

في التفاصيل، نشر الممثل ​محمود المهدي​ صورة جديدة عبر حسابه الخاص في موقع التواصل الإجتماعي إنستغرام عبر خاصية الستوري.

وبالصورة هاجم محمود الإعلامية ​رضوى الشربيني​ بسبب تصريحاتها عن الفوائد التي تحصل عليها الفتاة الغير مرتبطة في عيد الحب.

إقرأ أيضاً: إنتحار منة عرفة يُثير البلبلة…ما القصة؟!

وكتب معلقا “للأسف علشان فشلت في حياتها عايزة الكل زيها”.

وتابع “مش عيب أننا نفشل يمكن غلط بيكون من الطرف الأول أو التاني أنا فشلت في تجربتين يمكن غلطت في حاجات احنا بشر ممكن بنتسرع وبنغلط بس مش معنى كدة يبقى الحب فاشل”.

واضاف “متنسوش حواء اتخلقت من ضلع ادم مهما كان أنا جربت الوحدة والله صعبة اوي واللي بيقول غير كدة بيبقى مش عايز يبين لحد أو لحبيب قديم أو زوج أو زوجة”.

واختتم حديثه “بجد لما بتلاقي حد يحبك أو يكمل معاك حياتك هو اللي هيفضلك لا اخ ولا اهل ولا قريب ولا صاحب هيكون فاضيلك متسمعوش كلام فاشل زي دة”.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى