العرّاب الفنيمشاهير العرب

حسام حبيب مظلوم بعد عودته إلى شيرين.. أسرار تكشف للمرة الأولى!!

حسام حبيب مظلوم

تمّ الكشف عن أسرار جديدة متعلّقة بالفنان المصري حسام حبيب، زوج الفنانة المصرية المثيرة للجدل شيرين عبد الوهاب، وأنه مظلوم.

إليكم أسرار جديدة عن حسام حبيب المظلوم

في التفاصيل، شنّت الإعلامية المصرية، مروة صبري، هجوما على الفنانة، شيرين عبد الوهاب، بعد عودتها إلى الفنان حسام حبيب، عقب الخلافات التي حدثت بينهما مؤخرا.

وقالت صبري في برنامجها ”قعدة ستات“: ”بعد كل اللي شفناه حسام حبيب مظلوم ويا حسام أنت اللي غلطان أنك وافقت ترجع لشيرين تاني“.

وأضافت: ”إنت حر بعد كده في اللي هيتعمل فيك لما يتقال أنك بتاخد فلوس وعارفها مصلحة لأنها شيرين عبد الوهاب وأنت مطرب لسه اسمك مش قد اسمها استحمل، لما يتقال أنك سرقت عربيات ودمرت حياتها وحياة بناتها وضربتها استحمل، لما أي حاجة تتقال عليك متبقاش تزعل أنت حصل فيك مرة واتنين وتلاتة وفي الآخر رايح تكتب كتابك على شيرين“.

وأضافت منتقدة تصرفات حسين حبيب والد حسام قائلة: ”الإفيه الأعلى أبو حسام حبيب من أسبوعين كان بيقوله أنت تربية ست واستفز العالم كله وكان واقف مع شيرين ضد ابنه، والنهاردة بيبارك لهم وبيتمنى يجيبوله حفيد بسرعة، أحنا بنهزر ولا أنتوا بتستخفوا بعقل الجمهور“.

إقرأ أيضًا: السبب شقيق شيرين.. رضوى الشربيني تصدم الجميع بتضامنها مع حسام حبيب!!

وأردفت: ”يا عم خليك بعيد، وكنت رافض شيرين، دلوقتي أنت فرحان وهاتولي حفيد وبتحب شيرين“.

وأضافت: ”إنتوا كده بتلعبوا الكورة بالجمهور، الجمهور كله مشي تبع شيرين لو حبيبته هيحبوه، كرهتوا هتكرهوا، وإزاي نصدقك“.

وتابعت مروة حديثها: ”وفين مصداقية شيرين، وكل يوم طالعة بتصريح وتشتمي فيه، ومع ذلك لو في بينكوا مشاكل الدنيا والأخرة، إحنا كل اللي يهمنا منك فنك فقط، والتدخل الزائد في المشاكل الشخصية بقى بايخ“.

كما أثارت مروة صبري الجدل بمنشور عن الفنانة شيرين عبد الوهاب قالت فيه: ”بقولكوا إيه فرح شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب يوم التلات اللي جاي .“

 

من جهةٍ أخرى، فجّر الموسيقار المصري حلمي بكر مفاجأة من العيار الثقيل، تُجاه الفنانة المصرية الشهيرة شيرين عبد الوهاب، وتعاطيها للمخدّرات.

في التفاصيل، علق الموسيقار المصري، حلمي بكر، على الأزمة التي تعرضت لها الفنانة شيرين عبد الوهاب، بعد أن تم إدخالها إلى مصحة نفسية عنوة، للعلاج من تعاطي المخدرات.

وكشف بكر مفاجأة جديدة، مشيرًا إلى أن تعاطي الفنانة شيرين عبد الوهاب للمواد المخدرة يأتي قبل ارتباطها بالفنان حسام حبيب، وليس منذ زمن قريب كما يعتقد بعضهم.

إقرأ أيضًا: تسريب وصية شيرين عبد الوهاب بعد دخولها في غيبوبة!! – بالدليل

وأضاف الموسيقار المصري خلال لقائه مع الإعلامية مروة صبري في برنامج ”قعدة ستات“: ”التعاطي يفقد الإنسان أعصابه وتجعل المقام يهتز وفي كذا حفلة بلاقي المقامات عند شيرين تهتز، وشيرين عبد الوهاب في يوم من الأيام كانت عظيمة وكانت هتبقى أعظم لكن دلوقتي اختلفت والفترات اللي كانت فيها عظيمة أيام ما طلعت مع تامر حسني وفي البداية ولما كبرت وغنت في حفلات وحبها العالم العربي كله زي ما إحنا حبناها لكن في الفترة الأخيرة هي خارج التون“.

وتابع حلمي بكر: ”شيرين تتعاطى المخدرات قبل ارتباطها بحسام حبيب، وأنا بحب شيرين عبد الوهاب جدا ولما حبوا يكرموا شيرين في الأوبرا أنا اللي طلعت على المسرح واديتها الدرع بنفسي وده حب ولما تحب إنسان خليه يعيط ولو قال أي يبقى بيفضحك انتي وبيتهمك انك بتأذيه ولو امتص الألم وأنا بقرصه لمصلحته وابتسم وبص في وشك هتزداد محبة“.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى