العرّاب الفنيمشاهير العرب

رضوى الشربيني في تعليق هجومي ضد ياسمين عز.. لن تصدّقوا ما قالته!!

رضوى الشربيني ضد ياسمين عز

يبدو أن الأمور بدأت تتفاعل بطريقةٍ أكثر حدّية بين كلٍّ من مقدمتيّ البرامج المصريّتين المثيرتين للجدل رضوى الشربيني وياسمين عز.

رضوى الشربيني ضد ياسمين عز

في التفاصيل، ردت مقدمة البرامج رضوى الشربيني على نسب واحد من أشهر تصريحات مقدمة البرامج ياسمين عز لها.

و أعادت رضوى الشربيني نشر صورة لأحد المنشورات على موقع (تويتر) ادعى أنها صرحت قائلة: (البيت بفلوس الراجل وتيجي مراته تقوله اقلع الجزمة علشان السجادة.. ده أنا أحط فساتيني الماركات تحت رجله يمشي عليها)، وهذا أحد تصريحات ياسمين عز المثيرة للجدل، لترد رضوى قائلة: (وانا اقول الكلام ده ليه…انا ست عندها كرامه…كلام العبيد ده مش بتاعي!).

إقرأ أيضًا: انهيار رضوى الشربيني على الهواء وبكائها بقوّة.. والسبب!! – فيديو

رضوى الشربيني كانت قد صرحت لأحد البرامج الحوارية عن تداول فيديوهاتها التي دائما ما تكون مناصرة للسيدات، وقالت : (معرفش مين صدر إن رضوى الشربيني بتقول للست اضربي الراجل بالنار، أنا دايما بقول للست حبي جوزك وشيلي في عينك ومن 7 سنين ليا تصريحات بقول فيها اتزيني لجوزك ولو جاي من الشغل تعبان وطي صوتك واتكلمي معاه براحة ولو لزم ماية بملح وقادرة تعملي ده اعملي).

 

من جهةٍ أخرى، افتعل الممثل المصري محمود المهدي هجومًا كبيرًا على الإعلامية ومواطنته رضوى الشربيني، وذلك بسبب الحب.

في التفاصيل، نشر الممثل ​محمود المهدي​ صورة جديدة عبر حسابه الخاص في موقع التواصل الإجتماعي إنستغرام عبر خاصية الستوري.

وبالصورة هاجم محمود الإعلامية ​رضوى الشربيني​ بسبب تصريحاتها عن الفوائد التي تحصل عليها الفتاة الغير مرتبطة في عيد الحب.

إقرأ أيضًا: ممثلة مصرية شهيرة تفضح محمود المهدي بعد طلاقه من منة عرفة!! – صورة

وكتب معلقا “للأسف علشان فشلت في حياتها عايزة الكل زيها”.

وتابع “مش عيب أننا نفشل يمكن غلط بيكون من الطرف الأول أو التاني أنا فشلت في تجربتين يمكن غلطت في حاجات احنا بشر ممكن بنتسرع وبنغلط بس مش معنى كدة يبقى الحب فاشل”.

واضاف “متنسوش حواء اتخلقت من ضلع ادم مهما كان أنا جربت الوحدة والله صعبة اوي واللي بيقول غير كدة بيبقى مش عايز يبين لحد أو لحبيب قديم أو زوج أو زوجة”.

واختتم حديثه “بجد لما بتلاقي حد يحبك أو يكمل معاك حياتك هو اللي هيفضلك لا اخ ولا اهل ولا قريب ولا صاحب هيكون فاضيلك متسمعوش كلام فاشل زي دة”.

العرّاب

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى